Friday 4 April 2014

Still in USM

Disaat semua org dah balik rumah untk cuti mid sem, aku masih lg di USM...hurmmm atas sebab tertentu, trpaksa blk rumah hari sabtu ptg. Jumaat mlm lg dh terasa sunyi je USM nie. 1st time experience kesunyian USM hahaha Alhamdulillah, Allah tdk mmbiarkn hamba-Nya ini kesorangan. X sangka kak Ana offer tido kt bilik dia. Kak Ana bg 2 helai tudung kt aku. Bezzz giller rasa. Hehehe ^_^ Byk input sebenarnya dpt drpd kak Ana. Kak Ana byk bg nasihat + naikkn semangat aku. Dia bg bc buku "La tahzan Terasing" byk input dpt dr buku tu act walaupun br baca sikit. Okayy done with that, nk dijadikan cerita. Pg tadi, kak Ana ajak keluar jenjalan kt pasar kemboja dgn kak Zai n kak Atiq. Ramai giller org kt sana siap ada rombongan lg hahaha mmg sesak x terkata arr. Pastu tgh hari mkn kt kedai Mak Su. Tahu2 je kak Ana dh tlg bayarkn mknn. Alhamdulillah, terima kasih sgt2 weeeee :') rezeki nie rezeki!!! Rasa seronok sgt x trkata. 1 perasaan yg aku x pernah rasa sebelum nie. Sebelum aku berhijrah. Br skarang aku paham maksud ukhuwah. Ya Allah indahnya ikhuwah tu. Ramai sebenarnya kenalan yg aku dpt sekarang :) kui3

Apa2 pun mari berselawat, moga kita brsama2 mndapat syafaat Baginda di akhirat kelak...
Allahumma solli'ala saiyyidina Muhammad ♡♡♡

No comments:

Post a Comment

hey, what do you think ^_^