Wednesday 16 April 2014

USRAH...

Alhamdulillah...
Salah satu daripada impian aku dah tercapai...
Yeaaahhhhhhhh ^_^
Seronok sangat2 kui3
Dah lama sangat aku teringin nak join usrah...
And today is my very 1st time attending usrah...
Apa itu usrah???
Bak kata kakak usrah aku, Usrah tu bermaksud keluarga
Baru hari ni aku tahu 
Selama ni tertanya2 dan x pernah tahu pun cuma teringin sangat nak join
Hehehehehe



Banyak sangat input yang aku dapat hari ni...
Walaupun basically apa yang akak bagitahu memang dah tahu...
Hurmmmmm
Allahu, terharu sgt...
Eventhough aku sorang je yang dtg hari ni, akak bersemangat sangat :')

Ya Allah, dulu kalau ada majlis ilmu je mesti cari macam2 alasan sebab malas...
Teringat zaman sekolah dulu masa bulan Ramadan, setiap pg semua student wajib dgr tazkirah, tapi aku x pernah pun pergi. Mesti duduk dalam class lepak dengan kawan2. Sama jugak masa waktu rehat wajib pergi surau solat Dhuha berjemaah. Tu pun slalu x pergi. huhuhuhuhu

Akak ada cakap, "orang yg datang ke majlis ilmu ni sebenarnya org yg terpilih"...
Alhamdulillah...
Moga aku dapat terus istiqomah, InsyaaAllah...

~Wassalam~ 

No comments:

Post a Comment

hey, what do you think ^_^