Monday 19 May 2014

Jom Solat Dhuha

Bismillahirrahmanirrahim
Alhamdulillah

Tak tahu aku nak mula cerita macam mana. Sejak beberapa minggu kat USM nie, bila tiba weekend ja aku rasa dah macam study week. Rasa yang amat malas nk turun gi cafe beli makanan. Terlalu banyak assaignment, mini project nak kena buat bila dh hujung sem nie. Memang terperap je la aku dalam bilik. Nak balik rumah??? Memang x kn berjalan langsung la kerja aku. 

Tapi Alhamdulillah, Allah x pernah membiarkan hamba-Nya ini kelaparan. Tiba2 je ada org tlg belikn makanan. Memang rezeki betul. Aku kalau bab makan free nie mmg konfim x kn tolak punya la. HAHAHAHA ;) Dah beberapa minggu sebenarnya cmnie. Tambah pulak dgn ATM kat sini rosak n masalah dgn kad pulak, lg la malas nk keluar gi cucuk duit sbb asyik musim hujan lebat je. Mmg terpaksa berjimat la belanja. Dalam kesempitan nie, ada yg sudi pinjamkan duit. Segan sebenarnya. Aku bukannya jenis yg suka pinjam duit orang. Apa2 pun ini yg dinamakan rezeki :)

Jom kita sentiasa amalkan solat Dhuha
Nescaya, Allah akan membuka seluas2 pintu rezeki
Wallahua'lam 


No comments:

Post a Comment

hey, what do you think ^_^